OPĆI UVJETI POSLOVANJA
Načini plaćanja
Vašu narudžbu možete platiti jednokratno prilikom narudžbe - naši načini plaćanja su prilagođeni vašim mogućnostima.
Djardin.hr vam omogućuje kupnju odabranih proizvoda plaćanjem na sljedeće načine:
1. Plaćanje karticama:
Visa, Mastercard, Maestro
Premium Visa kreditnim karticama jednokratno
Mastercard i Visa Avenue Mall kreditnim karticama Zagrebačke banke jednokratno
Visa Inspire i Maestro karticama Privredne banke Zagreb jednokratno
2. CorvusWallet
CorvusWallet je metoda plaćanja koja vam omogućuje brža, jednostavnija i sigurnija plaćanja jednom spremljenim karticama. Nema više potrebe za ukucavanja brojeva kartica, datuma isteka i ostalih informacija koje se unose na platnoj formi kada se ne plaća iz CorvusWallet-a. Potrebno je samo unijeti korisničko ime i lozinku korisničkog računa. Za još bolje iskustvo i brže plaćanje, kao korisnik eKupi i CorvusWallet-a možete povezati svoje korisničke račune prilikom plaćanja na stranici Djardin.hr ili na portalu CorvusWallet-a, nakon čega, po prijavi na svoj Djardin.hr račun, ne morate unositi dodatno korisničko ime i lozinku za pristup CorvusWallet-u, već vam pristupni podaci koje koristite na eKupi vrijede i za CorvusWallet.
3. Virmansko plaćanje
Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune - putem banke, pošte, Fine ili sl. Po zaprimljenoj uplati, započet ćemo s obradom vaše narudžbe. Kako se datumi izrade narudžbe i zaprimanja uplate mogu razlikovati, moguće je pomicanje datuma isporuke.
4. CorvusPay by IBAN
Nova metoda plaćanja za korisnike Internet bankarstva sljedećih banka: Privredne banke Zagreb, Zagrebačke banke i Erste&Steiermärkische banke. Kupac plaća u sigurnom okruženju licenciranog pružatelja platne usluge. Kupac tijekom kupovine inicira plaćanje unosom svog IBAN računa i potvrdom svog identiteta u svojoj banci. Identitet potvrđuje jednakim vjerodajnicama (najčešće svojim tokenom i jednokratnom lozinkom) koje koristi za pristup Internet bankarstvu svoje banke. Kupac dodatno potpisuje transakciju unosom jednokratnog PIN-a kojeg generira svojim tokenom. Nakon što se transakcija u Vašoj banci izvrši, poslat ćemo Vam proizvode iz narudžbe. U slučaju da se transakcija ne izvrši u roku od 5 dana od iniciranja transakcije, narudžba će se automatski poništiti.
Izjava o sigurnosti kod plaćanja
Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.
CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.
Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.
Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.
Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.
Hvala što koristite CorvusPay!
Izjava o privatnosti
Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.
Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Registracija
Kako bi obavili kupnju na web shopu, registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup) kako bi Vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.
Ako ne želite svaki puta tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja, preporuča se brza registracija. Potrebno je samo jednom unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto, broj telefona) te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Ona može biti proizvoljan niz znakova - što je duža, otpornija je na hakersko probijanje. Ako ste bez ideja, na web stranici Password generator možete dobiti generiranu lozinku.
Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje "Registracija". Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici "Prijava".
U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici trebate kliknuti na "Zaboravljena lozinka?". Dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na web shopu, a na koju vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu. Nju možete kasnije sami promijeti u postavkama računa budući da automatski kreirane lozinke nisu lako 'pamtljive' (ili samo kliknite na DA kada vas preglednik pita da upamti unešenu lozinku da je ne morate svaki puta unositi kod prijave).
Ukratko, nakon kreiranja računa, za svaku daljnju kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.
Uvjeti dostave i isporuke
Dostava je raspoloživa na cjelokupnome teritoriju Republike Hrvatske.
Cijena dostave se ne obračunava prema težini paketa i naplaćuje se u paušalnome iznosu od 6,50 € s PDV-om i navedena je u pregledu košarice prije izvršenja plaćanja. Za narudžbe preko 70,00 € s PDV-om cijena dostave je besplatna. Ti uvjeti vrijede za dostavu na području Republike Hrvatske.
Rok predaje paketa je od jednog do četiri radna dana za većinu proizvoda. Prvi mail koji mušterije zaprimaju od GLS-a je informacija da je paket u obradi te će se uskoro poslati. Dostava je unutar 3-8 radnih dana i isključivo je u nadležnosti GLS Croatia, moguće su promjene u vremenu isporuke ovisno o broju narudžbi taj mjesec te povećanom obujmu posla tijekom sezone (proljeće te Božić).
Naručena će roba biti složena na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja naručene robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnome radniku, te odbiti preuzeti isporučenu robu na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Roba je osigurana od gubitka u dostavi, te ako kupac nakon 2 dana od predaje narudžbe ne dobije nikakvu obavijest ili isporuku od prodavatelja, odnosno od dostavne službe, mora obavijestiti prodavatelja kako bi isti mogao pronaći pošiljku ili poslati zamjensku. Ukoliko kupac ne podigne pošiljku od dostavne službe u roku od 5 radnih dana, pošiljka se vraća prodavatelju. Ako kupac zatraži ponovnu dostavu, prodavatelj ima pravo zaračunati dostavu.
U slučaju reklamacije molimo da nas kontaktirate u roku od 3 dana od primitka pošiljke.
Zaključenjem narudžbe smatramo da je kupac pristao na Uvjete poslovanja.
Jednostrani raskid
Kupac može jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora:
Ø ako je predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave,
Ø ako je predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima,
Ø ako je predmet ugovora tehnička roba koja je osobno popravljana ili servisirana u neovlaštenom servisu, čime se gubi pravo na ostvarivanje jamstva,
Kako bi kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ovog ugovora, isti mora obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom.
Rok za jednostrani raskid ugovora od 14 dana počinje teći od dana kada je kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.
Ako kupac jednostrano raskine ovaj ugovor, KLIS d.o.o. se obvezuje izvršiti povrat novca koji je primio, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada KLIS d.o.o. roba bude vraćena ili nakon što bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad.
Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je izvršena uplata. U slučaju da kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove na povrat.
Kupac je dužan robu predati ili poslati (na adresu gdje će se poslati) bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je Kupac uputio svoju odluku o jednostranom raskidu ugovora.
Izravne troškove povrata robe snosi kupac sam.
Kupac je, sukladno odredbi članka 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača, odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Da bi ostvario pravo na jednostrani raskid, potrošač mora trgovcu pisano dostaviti obavijest u kojoj navodi da raskida ugovor. Obavijest mora biti napisana na trajnom mediju i sadržavati podatke koji su niže naznačeni. a može biti dostavljena kao pismo poslano poštom ili elektronička pošta.
Obrazac o jednostranom raskidu ugovora možete skinuti
OVDJE.
Materijalni nedostaci proizvoda, pisani prigovori kupaca i sporovi
KLIS d.o.o odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske posebice Zakonu o obveznim odnosima.
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku kupac ne preuzima.
Molimo kupce da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda.
Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti KLIS d.o.o., uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.
Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak KLIS d.o.o. postupit će po Zakonu o obveznim odnosima.
U slučaju da je kupac iz bilo kojeg razloga nezadovoljan može uputiti prigovor putem e-maila: info@djardin.hr ili pismeno na adresu: KLIS d.o.o., Put žrtvama u Lugu 11, 43000 Bjelovar ili telefonski na broj +385 (0) 91 605 6717.
Sukladno čl. 10. st. 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), na Vaš pisani prigovor očitovat ćemo se odgovorom u pisanom obliku najkasnije 15 (petnaest) dana od dana primitka Vašeg prigovora. U pisanom prigovoru molimo napišite Vaše ime i prezime, te adresu za dostavu odgovora.
U slučaju spora između Kupca i Trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.
U slučaju spora između Kupca i Trgovca, nastojat će problem riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Bjelovaru.
Sukladno uredbi br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća, postoji obveza trgovaca koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji da na svojim stranicama osiguraju elektronsku poveznicu s platformom za online rješavanje potrošačkih sporova. Platformi za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta kupac može pristupiti putem ove poveznice:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR
O prodajnom mjestu
KLIS društvo s ograničenom odgovornošću turistička agencija
Put žrtvama u Lugu 11,
43000 Bjelovar, Hrvatska
OIB: 83473411594,
MBS: 010084785
Registracija: Trgovački sud Bjelovaru, Tt-12/1299-4, Iznos temeljnog kapitala društva: 38.502,89 €, u cijelosti uplaćen u novcu.
Račun Privredna banka Zagreb d.d., IBAN: HR1523400091110550437
Direktor društva: Snježana Meštrić
Kontakt e-mail: info@djardin.hr
djardin.hr Internet stranice mogu se koristiti za Vašu privatnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema sljedećim uvjetima i pravilima. Korištenjem djardin.hr Internet prodavaonice obvezujete se poštivati navedena pravila i uvjete.